EXPORT Toolkit – Set materijala za planiranje izvoza

Kompanije se često odluče na izvoz kao reakciju na priliku ali imaju mnogo više mogućnosti da razviju uspješno i održivo izvozno poslovanje ukoliko su proaktivne i obave pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identificiranje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu te Implementaciju. Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od navedenih faza u procesu pripreme vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identificiranja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje smo vam stavili na raspolaganje na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašenjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz za svaki od relevantnih dokumenata.

Svakom tržištu trebate pristupiti na adekvatan način. Ukoliko ste uspješni na jednom tržištu nemojte očekivati da će te također biti isto tako uspješni i na drugom tržištu.

Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identificiraju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtijeva planirnje . Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domacem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržštu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.

Dokumenti

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Ambista- međunarodna poslovna mreža za sektor namještaja i interije …

    Ambista je internacionalna poslovna platform koju je razvio sajam Kolenmesse kao podršku svojim manifestacijama u oblasti namještaja i interijera (imm cologne, ORGATEC, Interzum, Living Kitchen i ZOW), a namijenjena je za proizvođače, maloprodajne i veleprodajne trgovce, dobavljače i dizajnere interijera. U vrijeme kada su mnogi sajamski događaji otkazani ili odgođeni, kompanije idalje mogu, putem mreže

    2020-06-02
  • Bisnode podrška privredi Bosne i Hercegovine 

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine obavještena je da Bisnode, kao najveća evropska analitičko-bonitetna kuća, koja posluje u 19 zemalja Evrope, i strateški je partner američke bonitetne kuće Dun&Bredstreet, što omogućava pristup do poslovnih informacija iz 220 zemalja svijeta, želi pružiti potrebne informacije o biznisu na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou, u najbržem mogućem roku, kao

    2020-04-15
  • Poziv bh. kompanijama za učešće na Međunarodnom sajmu industrijske …

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine organizuje zajednički nastup bosanskohercegovačkih kompanija na Međunarodnom sajmu industrijske tehnologije HANNOVER MESSE 2020, koji će se održati u periodu od 20. do 24.04.2020. godine u Hannoveru, Savezna Republika Njemačka. Sajam Hannover Messe je idealno mjesto za upoznavanje poslovnih partnera i vodeći je sajam na tržištu inovativnih tehnologija, materijala i ideja.

    2019-11-20
  • Poziv za učešće – “Podrška individualnim nastupima MSP …

    Vanjskotrgovinska/ Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine objavljuje početak implementacije projekta „Podrška individualnim nastupima MSP-a iz BiH na sajmovima u zemljama EU“, čiji je cilj podržati 10 malih i srednjih poduzeća (MSP) iz dva vodeća sektora u izvozu Bosne i Hercegovine – sektori metalske i/ili elektro industrije, te drvoprerade, u individualnom izlaganju na specijaliziranim sajmovima na

    2019-10-30