In-house

U Sektoru za edukaciju VTK BiH svjesni smo činjenice da je u današnje vrijeme pravi izazov okupiti veći broj uposlenika jedne kompanije, u isto vrijeme na istom mjestu, s ciljem prisustva edukacijama, a da pri tome ne ispaštaju svakodnevne poslovne obaveze, termini i rokovi. Također, svjesni smo činjenice da se nekada edukativni programi koje nudimo ne poklapaju u potpunosti sa potrebama naših klijenata. Upravo iz tog razloga Sektor za edukaciju VTK BiH se odlučio da bh. kompanijama ponudi i uslugu in-house edukacije, koja ima mnogobrojne prednosti, a neke od njih su:

Ušteda troškova – trošak po polazniku je obično manji u poređenju sa slanjem istog broja polaznika na javne obuke

Ušteda troškova putovanja – nema potrebe da prijavljeni uposlenici putuju dalje od svojih ureda i da se izlažu dodatnim troškovima

Fokus na kompaniju – priprema i realizacija obuke za jednog klijenta omogućava predavaču da se fokusira na sve izazove i specifične situacije u kojima posluje kompanija za koju se organizira obuka

Program po mjeri – nastavni plan i program je ekskluzivno prilagođen uposlenicima i njihovim specifičnim potrebama

Vrijeme i Mjesto – Asolutna sloboda i fleksibilnost pri izboru vremena i mjesta održavanja obuke za Vas i Vaše uposlenike

Timski rad – učionica u kojoj se nalaze uposlenici različitih sektora i službi može potaknuti veći timski rad, te razviti i unaprijediti svijest i razumijevanje za uloge koje svaki pojedinac ima za kompaniju

Budite slobodni da nam se javite sa Vašim idejama, a mi ćemo ih pokušati pretvoriti u realnost!

Kontakt osoba za više informacija:

Dr.sc. Elma Kovačević-Bajtal, direktorica Sektora za edukaciju VTK BiH

E-mail adresa: elma.kovacevic@komorabih.ba

Kontakt telefon: +387 33 566 200

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

IZDVAJAMO
  • Poziv na webinar „Eurokodovi i njihova praktična primjena u javnim radovima u Bosni i Hercegovini“

    U sklopu realizacije ÚNMZ-ISBIH projekta „Jačanje kapaciteta nacionalne infrastrukture kvaliteta za standardizaciju i ocjenu građevinskih proizvoda u Bosni i Hercegovini“, Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine (ISBIH) u saradnji sa Češkim uredom za standarde, mjeriteljstvo i ispitivanje (ÚNMZ), Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom BiH i Privrednom komorom Republike Srpske organizuje webinar „Eurokodovi i njihova praktična primjena u javnim

    2022-05-17
  • Poziv na besplatni seminar „Ekonomska politika u doba krize“

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, uz podršku i u suradnji sa Predstavništvom fondacije Konrad Adenauer u BiH, organizira besplatni seminar „Ekonomska politika u doba krize“, koji će se održati 30. i 31.05.2022. godine u prostorijama Vanjskotrgovinske komore BiH, ulica Branislava Đurđeva 10, Sarajevo. Edukacija je namijenjena zaposlenim osobama iz javnog sektora, bankarskog sektora, vladinih institucija,

    2022-05-16
  • Poziv na webinar „Efikasno upravljanje rizicima u biznisu“

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine Vas poziva na webinar „Efikasno upravljanje rizicima u biznisu“ koji će biti održan putem Zoom online platforme 26.05.2022. godine. Svaka se organizacija suočava s rizicima od neočekivanih, štetnih događaja koji mogu prouzrokovati negativne finansijske posljedice, uticati na suštinsku promjenu njene poslovne strategije ili u konačnici dovesti do njenog potpunog zatvaranja.

    2022-05-13
  • Uspješno realizirana radionica „Status ovlaštenog privrednog subjekta u BiH“

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine u saradnji sa EU4TRADE projektom uspješno je realizirala radionicu „Status ovlaštenog privrednog subjekta u BiH“. Radionica je održana 11.05.2022. godine u prostorijama Privredne komore Kantona Sarajevo. Na radionici je istaknuta važnost koncepta statusa ovlaštenog privrednog subjekta (AEO), te potreba da privredni subjekti iz Bosne i Hercegovine budu svjesni prednosti koje

    2022-05-12