Švicarska viza za vozače međunarodnog cestovnog prijevoza

Poslove na izdavanju Zahtjeva za švicarsku vizu profesionalnim vozačima u međunarodnom cestovnom prijevozu, u skladu sa Sporazumom između Bosne i Hercegovine i Švicarske o olakšicama kod izdavanja viza, obavlja Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine za vozače koji vrše usluge međunarodnog prijevoza na teritoriji Švicarske Konfederacije, vozilima koja su registrirana u Bosni i Hercegovini.

U skladu sa Sporazumom, za vozače koji vrše usluge međunarodnog prijevoza tereta i putnika na teritoriji Švicarske u vozilima koja su registrovana u Bosni i Hercegovini, potreban je pismeni zahtjev Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine, u kojem su navedeni svrha, trajanje i učestalost putovanja.

UVJETI I POSTUPAK ZA IZDAVANJE ZAHTJEVA
        u toku trajanja pandemije COVID-19

Tokom trajanja pandemije COVID-19, Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine omogućava olakšano postupanje prilikom izdavanja zahtjeva za švicarsku vizu vozačima u međunarodnom cestovnom prijevozu.

Sve dokumente propisane za izdavanje zahtjeva za švicarsku vizu vozačima u međunarodnom cestovnom prijevozu, prijevoznici mogu dostaviti putem e-mail-a, u elektronskoj formi (skenirane).

Zahtjev za izdavanje vize za profesionalnog vozača u međunarodnom cestovnom prijevozu, prijevoznik može preuzeti lično u Komori ili u kancelarijama Komore u Mostaru ili Banja Luci ili tražiti da mu se isti dostavi poštom, preporučeno ili brzom poštom.
Način preuzimanja Zahtjeva, prijevoznik je dužan da upiše u Obrascu (OB-QMS-851-83; izd. 1 ; 01.08.2019.) i to tako da u rubrici 3. Obrasca “3. Ime i prezime osobe, ovlaštene za preuzimanje Zahtjeva Vanjskotrgovinske komore BiH ______________“, navede „ime i prezime osobe koja će lično preuzeti Zahtjev“ ili navede „poštom preporučeno“ ili „brzom poštom na teret prijevoznika“.
Ukoliko prijevoznik kao način preuzimanja navede „poštom preporučeno“, troškove dostave snosi Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine.

Ukoliko prijevoznik kao način preuzimanja navede „brzom poštom na teret prijevoznika“, troškove dostave snosi prijevoznik.

UVJETI I POSTUPAK ZA IZDAVANJE ZAHTJEVA

Za izdavanje navedenog dokumenta prijevoznik podnosi zahtjev popunjavanjem obrasca koji možete preuzeti klikom na link:

Zahtjev za Izdavanje zahtjeva za vizu za vozača u međunarodnom cestovnom prijevozu.

Uz uredno popunjen obrazac prijevoznik treba dostaviti sljedeće priloge:

  • M2 obrazac ili obrazac JS3100E ili obrazac PD3100, (kopija obrasca)
  • Dokaz o uplaćenoj naknadi.

Prilikom podnošenja zahtjeva, prijevoznici su dužni uplatiti naknadu u iznosu od 20,00 KM po zahtjevu za izdavanje vize.

Izuzetno, prijevoznici koji uredno izmiruju članarinu Komori oslobođeni su plaćanja gore navedene naknade.

Naknada se plaća na dole navedeni račun Komore, a dokaz o uplati se dostavlja uz obrazac zahtjeva.

Svrha uplateNaknada za izdavanje zahtjeva  za vizu
PrimateljVanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine
Račun primatelja1010000051176074 – Privredna banka Sarajevo d.d. Sarajevo
Iznos20,00 KM
Vrsta uplate˝0˝
Broj poreznog obveznikaIdentifikacioni broj pravnog lica (ID)
Vrsta prihodaNije obavezno upisati
Porezni period
Općina
Proračunska organizacija
Poziv na broj

Obrazac sa prilozima dostavlja se Vanjskotrgovinskoj komori Bosne i Hercegovine na jednu od sljedećih adresa:

Sektoru za transport i komunikacije, Branislava Đurđeva 10, 71000 Sarajevo Tel.: 033/566-177, Fax: 033/566-176, e-mail: viza@komorabih.ba  ili

Uredu/kancelariji u Banjoj Luci, Vidovdanska 2B, V sprat, 78000 Banja Luka Tel.: 051/227-681, Fax: 051/227-682,  e-mail: viza.banjaluka@komorabih.ba 

Uredu/kancelariji u Mostaru, Dr. Ante Starčevića, Tel.: 036/333-651, Fax: 036/333-652,  e-mail: vizamo@komorabih.ba   

Napomena: Preuzimanje Zahtjeva za izdavanje vize Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine neće biti moguće bez dostavljanja originalno popunjenog i ovjerenog obrasca za vozače, i originala M2 obrazac ili obrazac JS3100E ili obrazac PD3100 (na uvid) i dokaza o izvršenoj uplati propisane naknade.

Rok za rješavanje pristiglih zahtjeva  je 48 sati od momenta njihovog zaprimanja.

Ukoliko se u rješavanju zahtjeva, od podnosioca zahtjeva traži dodatna dokumentacija u cilju kvalitetnijeg odlučivanja po istom, rokovi za rješavanje zahtjeva teku od momenta prijema dodatno tražene dokumentacije.

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.