Udruženje međunarodnih špeditera

O Udruženju

U Sarajevu je, u okviru Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine, 26.11.2002. godine osnovano Udruženje međunarodnih špeditera. Udruženje je krovna asocijacija ove vrste u Bosni i Hercegovini, a njeni osnovni zadaci su: organiziranje, unapređenje i promocija interesa međunarodnih špeditera, zastupanje njihovih interesa pred domaćim i međunarodnim organizacijama i asocijacijama, te povezivanje i uključivanje špeditera u međunarodne asocijacije.

Akti

Skupština Udruženja je usvojila sljedeće akte:

Organi asocijacije

Skupštinu sačinjavaju predstavnici članova Udruženja, poznavatelji problematike međunarodne špedicije. Skupština bira predsjednika i dva dopredsjednika iz reda svojih članova.

Predsjednik i dopredsjednici moraju biti birani tako da budu zastupljena sva tri konstitutivna naroda BiH. Oni ujedno obavljaju funkcije predsjednika i dopredsjednika Odbora Udruženja.
Predsjednik i dopredsjednici Skupštine odnosno Odbora Udruženja međusobno se, p dogovorenom redoslijedu i automatizmu, rotiraju svakih 16 mjeseci. Skupština Udruženja se može sazvati kao redovna i izvanredna.
Redovna Skupština se održava po potrebi, a najmanje jedanput u godini i ima sljedeće nadležnosti i djelokrug poslova:

  • usvaja Pravilnik o organizaciji i radu Udruženja i Poslovnik o radu Skupštine i Odbora Udruženja,
  • imenuje predsjednika, dva dopredsjednika i članove Odbora,
  • donosi Plan rada,
  • usvaja Izvještaj o radu,
  • raspravlja i donosi zaključke i preporuke o temama koje su od interesa za članove Udruženja.

Izvanredna Skupština Udruženja se saziva u slučaju izvanrednih okolnosti, kada su u pitanju opći interesi ili uvjeti poslovanja.

Odbor Udruženja ima 9 (devet) članova uključujući predsjednika i dva dopredsjednika. Mandat članova Odbora je četiri (4) godine sa mogućnošću produženja za naredni mandat ukoliko se na Skupštini donese takva odluka.

Izabrane članove Odbora, za mandatni period 2018.-2022.godine, možete vidjeti na sljedećem LINKU

Odbor Udruženja ima sljedeće nadležnosti i djelokrug poslova :

  • priprema i predlaže pravilnike i pravila iz djelokruga Udruženja,
  • utvrđuje prijedloge za imenovanje predsjednika, dva dopredsjednika Skupštine i članove Odbora Udruženja,
  • priprema i predlaže Plan rada Udruženja,
  • priprema i predlaže Izvještaj o radu,
  • priprema i predlaže nacrte dokumenata koja usvaja Upravni odbor VTK BiH iz oblasti međunarodne špedicije,
  • predlaže predstavnike Udruženja u radna i druga tijela VTK BiH, mješovite državne delegacije i komisije, projektne i ekspertne grupe,
  • raspravlja i donosi zaključke i preporuke o temama koje su od interesa za članove Udruženja.

Sjedište Udruženja međunarodnih špeditera Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine je u ulici Branislava Đurđeva 10, 71000 Sarajevo ( tel: +387 33 56 61 74; faks +387 33 56 61 76, e-mail: sped@komorabih.ba ).

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Nakon zatvaranja autoputa A45 kod Luedenscheida – Autobahn GmbH je objavio višejezični letak Tereti, Putnički

    U kontekstu potpunog zatvaranja njemačkog A45 u oblasti Luedenšajda (objavili smo ovu vijest 15.12.2021.), njemački Autobahn GmbH je objavio višejezični letak, podsjećajući vozače na zatvaranje i pozivajući ih da koriste ranije skretanje sa autoputa kako bi zaobišli A45. Izvor: BGL

    2022-01-26
  • Obavještenje – Nova Covid-19 pravila za Švicarsku

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine obavještava prijevoznike u međunarodnom cestovnom prijevozu putnika da će, prema informaciji Ministarstva komunikacija i transporta Bosne i Hercegovine, u Švicarskoj Konfederaciji od dana 22. 1. 2022. godine važiti nova Covid-19 pravila za ulazak u državu. Za sva putovanja se primjenjuje 3G pravilo, s tim da putnici koji su preboljeli Covid-19

    2022-01-21
  • COVID-19 Ažuriranje – primenljiva pravila u Italiji, teretni , putnički

    Vanredno stanje je produženo do 31. marta 2022. godine. Od 15. februara 2022. godine, radnici u privatnom i javnom sektoru stariji od 50 godina podliježu novoj obavezi vakcinacije za pristup radnom mjestu. Moraju da posjeduju i moraju da pokažu takozvani Super Green Pass „rafforzato“ (tj. pušten po završetku vakcinacije ili liječenja). Sva preduzeća će do

    2022-01-14
  • Ažuriranje Covid-19 – Nova 3G šema na radnom mjestu od 15. januara 2022. tereti, putnički

    Luksemburg će 15. januara 2022. uvesti novo pravilo za borbu protiv širenja korona virusa: „3G“ na radnom mjestu. Bit će slično postojećem pravilu u Njemačkoj. Svaki radnik, zaposlen ili samozaposlen, mora biti ili vakcinisan, izliječen ili testiran (na luksemburškom: geimpft, genesen, getest, dakle „3G“) da bi mu se dozvolio pristup svom radnom mjestu. Što se

    2022-01-14